חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

לעומק התודעה זוכה בתקציב הספארי ואיסוזו משאיות

משרד הפרסום 'לעומק התודעה' ממשיך לצמוח ולהתרחב. לאחרונה זכה המשרד בשני תקציבים משמעותיים, צירפו את ורד קסטל שתיל מקבוצת משטראוס גרופ כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ומצבת העובדים התרחבה לכ-40 עובדים וזאת בניגוד לפיטורים הרבים המתחוללים בענף.

לאחר כ-4 שנים במשרד הפרסום בריקמן החליטו בספארי ר"ג להתרענן ולהעביר את התקציב, כמיליון ₪ לידיהם של זיו ואון. בנוסף, מותג המשאיות הנמכר בישראל 'איסוזו' ייפרד בקרוב ממשרד הפרסום קונספטיקה (מקבוצת באומן- בר-רבינאי) ויעבירו את התקציב כ- 2 מיליון ₪ גם כן ל'לעומק התודעה'.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד