תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד
לעומק התודעה זוכה בתקציב הספארי ואיסוזו משאיות
26/02/2012
משרד הפרסום 'לעומק התודעה' ממשיך לצמוח ולהתרחב. לאחרונה זכה המשרד בשני תקציבים משמעותיים, צירפו את ורד קסטל שתיל מקבוצת משטראוס גרופ כסמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה ומצבת העובדים התרחבה לכ-40 עובדים וזאת בניגוד לפיטורים הרבים המתחוללים בענף.
לאחר כ-4 שנים במשרד הפרסום בריקמן החליטו בספארי ר"ג להתרענן ולהעביר את התקציב, כמיליון ₪ לידיהם של זיו ואון. בנוסף, מותג המשאיות הנמכר בישראל 'איסוזו' ייפרד בקרוב ממשרד הפרסום קונספטיקה (מקבוצת באומן- בר-רבינאי) ויעבירו את התקציב כ- 2 מיליון ₪ גם כן ל'לעומק התודעה'.
כתבות נוספות
-
2/08/2022איש הטלוויזיה, הרדיו והתיאטרון, דליק ווליניץ, חתם עם רשת "שטיינר מכשירי שמיעה" – סונובה ישראל להמשך הובלת הקמפיינים הפרסומיים של החברה למשך שנה נוספת. קרא עוד
-
20/07/2022מטרת הקמפיין היא העלאת המודעות לשדרוג הנעל האיקונית CLUB C- DOUBLE GEO קרא עוד
-
5/07/2022יעל ארד, יו"ר הועד האולימפי בישראל אמרה: "אני רואה בחיבור עם קבוצת שופרסל ממשחקי טוקיו לפריז עוגן חשוב מאוד ליכולת שלנו לתרגם את החלום האולימפי להצלחות בזירה הבינלאומית. קרא עוד
-
4/07/2022הסרטון החדש מספר על שני בני זוג המחליטים לפלפל ערב אחד את הזוגיות שלהם ו"מתפרצים" אל אולם התצוגה המרשים של "ניסו רהיטים", קרא עוד
-
23/06/2022הקמפיין תחת הסלוגן "מראות את זה כמו שזה". קרא עוד
-
19/06/2022הזמר הקליט לטובת הקמפיין גם שיר חדש, בהלחנת המעבד והמפיק המוזיקלי הבכיר שמוליק נויפלד קרא עוד
-
16/06/2022לנובו הקימה קהילה באמצעות פעילות שלוקחת השראה מעולמות ה-NFT ואלמנטים תחרותיים ומשחקיים מעולם הגיימינג קרא עוד
-
16/06/2022רשת סקארה מתכננת במהלך החודש הקרוב לעלות בקמפיין רחב וייחודי סביב הקליפ "מי זאת" קרא עוד
-
14/06/2022בהשקת פיתוח ועיצוב קולקציית FARMES הושקו כ- 250,000 ₪. קרא עוד