חיפושדלג על חיפוש
חיפושדלג על חיפוש
תוכן מרכזי בעמודדלג על תוכן מרכזי בעמוד

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מתחם D city

ראובני פרידן זכה בתקציב הפרסום של מתחם D city (הגדל)

מתחם הענק D city, המאגד 200 מותגים בשטח של 180,000 מ"ר, בחר במשרד הפרסום ראובני פרידן ובחברת הדיגיטל ARLO כדי להוביל את השקת המותג והחדרתו לשוק הישראלי. מתחם D city של חברת קס גרופ מעוצב בסגנון יוקרתי ומעניק חוויית קנייה ובילוי בסטנדרט בינלאומי, הכוללת חנויות דגל של מיטב מותגי עיצוב הבית המובילים, מסעדות  טרנדיות, מופעי מוסיקה, מלון יוקרה, חללי עבודה משותפים לאדריכלים ומעצבים, מרכז כנסים ותערוכות ועוד.

 

D city יושק ביולי בקמפיין ארצי ענק רחב-היקף בכל ערוצי המדיה, במטרה להביא למתחם מיליוני ישראלים מכל הארץ. בעלי המתחם בטוחים כי המיקום שלו במישור אדומים, במרחק שעה מתל-אביב, יהפוך אותו מ"עוד מרכז קניות" ליעד קניות ובילוי ברמה ארצית. את השקת המתחם יובילו הצמד הכי מוכר בישראל - יעל בר-זוהר וגיא זוארץ.

 

מהנהלת קס גרופ בעלת D city: "אנו שמחים ונרגשים לעבוד עם משרד הפרסום ראובני פרידן וחברת הדיגיטל ARLO התואמים את ה-DNA שלנו כקבוצת יזמות ונדל"ן ואת הערכים  שהמתחם החדש יביא עמו. אנו מאחלים הצלחה רבה לשותפים שלנו לדרך  ".

 

ניב חורש, מנכ"ל משותף ראובני פרידן ו-ARLO: "הספיק לנו ביקור אחד ב-D city כדי להבין שאנחנו חייבים להיות חלק מהפרויקט יוצא הדופן הזה – התחברנו מיד לחזון של הנהלת החברה ונדהמנו מהעיצוב ומהחוויה שאין כמותם בישראל. אנו מודים להנהלת D city על הבחירה בנו, ניפגש ביולי בדי סיטי!"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד