הקמפיין הראשון של אלירז שדה: נבחר לפרזנטור בקמפיין הסלולר של דפי זהב

חברת דפי זהב בחרה באלירז שדה, זוכה האח הגדול, לשמש כפרזנטור – בעלות מוערכת של כמאה אלף דולר – במסגרת קמפיין להשקת האפליקציה הסלולרית החדשה שלה. הקמפיין, שעלותו הכוללת עומדת על כ-6 מיליון ₪, יכלול פרסומות טלוויזיה, קמפיין אינטרנטי ושילוט חוצות.



יצוין כי אלין לוי, חברתו של אלירז מהעונה האחרונה, השתתפה אף היא לפני כשנתיים (בהיותה בת 18) בקמפיין אחר של דפי זהב – בהובלת דבל'ה גליקמן, בדמותו של שאול פרחיו ובניו. (מצ"ב לינק – https://www.youtube.com/watch?v=wwk27s_1MOw).



לדברי סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי של דפי זהב, זאב גרובר, "אלירז שדה הוא דמות אהובה, שחדרה לליבו של עם ישראל. אלירז מייצג אוכלוסיה צעירה שנהנית להשתמש בטכנולוגיה הזמינה של היום, כדי להפוך את החיים לפשוטים ונוחים. אנו גאים לצאת במהלך, שלוקח את חוויית חיפוש בתי עסק צעד גדול קדימה, עם השקה של אפליקציה חדשנית המוטמעת במערכות הפעלה שונות ומאפשרת לרוב משתמשי הטלפונים החכמים בישראל ליהנות ממנה".


האפליקציה, המבוססת על LBS (טכנולוגיה סלולרית לחיפוש מידע על בסיס מיקום), כוללת שדרוג נוסף לחוויה באמצעות טכנולוגיית מציאות מועשרת (Augmented Reality) – המאפשרת לצפות בסביבה באמצעות מצלמה ולקבל על גבי מסך המכשיר שכבות מידע דינמיות הכוללות בתי עסק המצויים בסביבה. האפליקציה תהיה מותאמת למערכות ההפעלה במכשירים הניידים הפופולריים בשוק, ותספק מידע מגוון על בתי עסק, הכולל כתובת, מספר טלפון לחיוג מהיר, מפה, תוכן כתוב ומצולם ומיקומם ביחס לבעל המכשיר. את האפליקציה ניתן יהיה להוריד בחינם בחנויות האפליקציות, אתרי אינטרנט ופורטלים סלולריים במקביל לעליית הקמפיין.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

Image3 (1)
מאור לברן מנכל סלייס גלובל
קרדיט אור גפן (6)