שעוני לקוסט "LAKOSTE" העולמית עולים בקמפיין ממוקד
במסגרת קמפיין בינלאומי למותג היוקרה 'לקוסט' יוצאת יבואנית השעונים "סי בי סטייל" בקמפיין פרסום ממוקד בהשקעה של 100,000 ₪ עבור קולקציית שעוני המותג לקיץ 2010.
קמפיין זה הינו חלק מקמפיין פרסום של חברת הביגוד והשעונים העולמית לקוסט, במסגרתו תציג יצרנית המותג את שעוני החברה מהקולקציה האחרונה מתחום שעוני הספורט לקיץ 2010.
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית, אינטרנט ונקודות מכירה.
לדברי יגאל צ'מרינסקי ממנהלי סי.בי סטייל נמסר; "תחום שעוני האופנה הממותגים תופס תאוצה בשנים האחרונות. לקוסט הוא מותג ידוע ונחשק בשוק הישראלי כמו ברחבי העולם, איכותם הבלתי מתפשרת ומחירם האטרקטיבי של השעונים מהווים את סוד הצלחתם."