קניון ארנה החדש יעלה בקמפיין לרגל פתיחת אירועי ההשקה

קניון ארנה החדש יעלה ביום ראשון, ה-15.8.10 בקמפיין פרסומי רחב היקף בהשקעה של למעלה מ-5 מיליון שקל, תחת הכותרת "ARENA LOVES FASHION" . הקמפיין יפתח את אירועי השקת הקניון אשר יתקיימו במהלך החודשים הקרובים.



הקניון, שנרכש בשנת 2007 ע"י חברת מנופים פיננסים בבעלות: ASTC (מרקוס וובר), אברהם נניקשווילי, ג'קי בן זקן וחיים רביבו, עבר בשנתיים האחרונות שינוי אדריכלי משמעותי ופתיחתו המחודשת מתוכננת להציב את הקניון במרכזה של זירת הקניונים וכקניון האופנה המוביל בישראל.



אירועי ההשקה כוללים תערוכה ראשונה מסוגה של טובי צלמי האופנה בישראל, השקות קולקציות בחנויות הקניון, פתיחות, אירועים והשקות של חנויות חדשות, מבצעים מיוחדים וקוקטייל חגיגי שיחתום את אירועי ההשקה. את התערוכה אשר תפתח את הקמפיין יובילו, בשיתוף פעולה ראשון מסוגו, טובי צלמי האופנה ופרסום האופנה בישראל: רון קדמי, דודי חסון, עידו איז'ק, יניב אדרי, יריב פיין וגיא כושי.



קמפיין הפתיחה נועד למצב את קניון ארנה החדש כקניון האופנה המוביל בישראל וכמוביל עולם האופנה בישראל בכלל, הינו קמפיין ייחודי וראשון מסוגו בישראל המבוסס על תערוכת צילומי הומאז' לצילומי האופנה הקנוניים של כל הזמנים. צילומים יוצאי דופן, אומנותיים ולעיתים פרובוקטיביים אשר מיצבו את עולם האופנה כעולם סקסי, חדשני, פורץ גבולות ומרענן.



במסגרת אירועי ההשקה יעלה קמפיין פרסומי באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן DDB ויכלול קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות וקמפיין אינטראקטיבי בעלות כוללת של כ-5 מיליון שקל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)