מותג הרהיטים האיטלקי "ניקולטי" בקמפיין תחת הסלוגן "לפעמים חלומות מתגשמים"

מותג הרהיטים האיטלקי "ניקולטי", המתמחה בעיצוב וייצור מערכות ישיבות יוקרתיות מאיטליה, יוצא בקמפיין פרסומי נרחב בטלוויזיה בהשקעה התחלתית כוללת של כחצי מיליון שקלים בערוץ 2 ("רשת" ו"קשת") ובערוץ 24 בפריים טיים ובסמי פריים טיים. הקונספט העיקרי של הקמפיין, המושתת על חסויות, הינו "לפעמים חלומות מתגשמים".



ניר רודמן, סמנכ"ל חברת "ניקולטי": "בקמפיין אנו מעבירים את המסר כי יוקרה ואיכות יכולה להיות ברת השגה ב'ניקולטי' לכל המעוניין בה. מערכות ישיבה איכותיות לא חייבות תמיד להגיע עם תג מחיר גבוה – 'ניקולטי' הוא מותג איטלקי המוביל גישה זו".



המהלך של חברת "ניקולטי" בקמפיין הטלוויזיוני הוא המשך טבעי לקמפיין יחסי הציבור שהשיקה לאחרונה בשיתוף גילת אנקורי כיועצת תרבות האירוח של החברה. בקמפיין יחסי הציבור התמקדה החברה במיתוגה כחלק מסגנון חיים כולל כשאנקורי מובילה בו ערכים של יוקרה ואיכות.



רודמן: "אולם התצוגה הפך לזירה מקצועית וממוקדת מטרה, שאנו כחברה חייבים להתמקד בה. אם בעבר לקוחות בחרו את ספות הסלון רק על בסיס טעם אישי, הרי שכיום ספות נבחרות בהתאם למכלול סגנון חיים של כל אחד ואחת".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)