החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל) עולה בקמפיין רחב היקף למותג דיאט קוקה-קולה, בהשקעה של כ-4.5 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום דחף 1.
עדית פרידמן,מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "הקמפיין החדש צולם בהונגריה ומבוסס על הקונספט של מתן עצות לחיים טובים יותר. סרטון הקמפיין מורכב מקולאז' עשיר של סיטואציות הממחישות את רגעי הfeel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה. אסטרטגיית 'feel-good' מלווה את מותג דיאט קוקה-קולה מזה 4 שנים ברציפות".
הסרטון החדש צולם תוך כדי שימוש במספר רב של עדשות ומזוויות צילום ייחודיות הנותנות תחושה של ריאליזם ומעצימות את הרגשת ה feel-good הכללית. בסרטון משתתפים שחקנים מקומיים מהונגריה ואת הקריינות מוביל השחקן ההוליוודי ריצ'ארד גרין, שהופיע בעשרות סרטים ביניהם "מולהולנד דרייב" של הבאמי דיוויד לינץ'. לסרטון חובר פס קול מיוחד באמצעות "מיוזיק אקספרס".