טל נוי, ש"העיפה לכולם את התריס" בתוכנית המוצלחת TLV, היא הראשונה מבין משתתפי התוכנית לקבל קמפיין. בת הטובים מכפר שמריהו, תככב בקמפיין החדש של RICH – השמפניה של פריס הילטון. במסגרת הקמפיין תעלה טל בלוג מצולם בפייסבוק וביו טיוב בשם, "מיומנה של MISS RICH" ותציג יומן יומי עם הטיפים הכי נכונים להתנהג ולהיות הכי RICH!
במהלך חודש ספטמבר יעלו סרטוני הבלוג של טל נוי בדף הפייסבוק של החברה בכתובת https://www.facebook.com/feelRich. הסרטונים יציגו את טל בפעילות יום-יומית של נערת RICH יחד עם "סאנג'יב", הסנג'ר של טל שמסייע לה בכל העולה על רוחה.
בין הפוסטים שתעלה טל: המדריך המלא עפ"י טל לשיזוף המושלם, פוסט ההבדלים בין גבר איטלקי לגבר ישראלי, פוסט "יוצאת להשחית את העיר", פוסט טראומתי, פוסט מחפשת אאוטפיט ליום כיפור ועוד.
השקת הסדרה היא חלק ממהלך תוכן כולל של המותג Rich וחברת התוכן The Box שמלווה את הרחבת פריסתו של המותג לכל הארץ.