במסגרת מהלך שיווקי חדש תעלה רשת מרפאות כללית אסתטיקה לאוויר קמפיין רדיו ועיתונות כתובה בנושא ניתוחים פלסטיים.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום:" ראובני פרידן", יעלה ב- 8 תחנות רדיו אזוריות : רדיו ללא הפסקה , רדיו חיפה, רדיו 99Fm , רדיו ת"א רדיוס, רדיו קול רגע, רדיו אמצע הדרך, רדיו לב המדינה. הקמפיין יתקיים החל מהשבוע ועד 4.11.10 וילווה במודעות בעיתונות הכתובה באזורים הרלבנטיים.
המסר של הקמפיין:" החזה שתמיד רצית… האף שתמיד חלמת עליו… הגב של כללית.
בניתוחים פלסטיים, לקוחות כללית בוחרות כללית אסתטיקה,בזכות הרופאים המומחים, הסטנדרטים הרפואיים והגב החזק של כללית. ועכשיו עד שלושים אחוז הנחה ללקוחות כללית מושלם ועד שבעים אחוז הנחה ללקוחות כללית פלטינום".
עלות ההשקעה בקמפיין הינה בתקציב כולל של: 200,000 ש"ח.
גלעד שגב – מנהל השיווק הארצי של ש.ל.ה (כללית רפואה משלימה, כללית סמייל, כללית אסתטיקה) מציין כי :"מטרת הקמפיין הינה העלאת המודעות למרפאות כללית אסתטיקה, תוך הדגשת מומחיות הרופאים העוסקים בכירורגיה פלסטית ברשת, הרמה המקצועית הגבוהה והגב הרפואי היציב של שרותי בריאות הכללית.
בנוסף, במסגרת הקמפיין תינתן כעת הנחה של עד 30% ללקוחות כללית מושלם ועד 70% ללקוחות כללית פלטינום.
לקוחות הכללית המבצעים ניתוחים פלסטיים ברשת מרפאות "כללית אסתטיקה", נהנים מרמה מקצועית גבוהה ומחיר הולם. בנוסף, קיימת פתיחות גבוהה לביצוע הניתוחים הפלסטיים עקב תחושת הביטחון, המקצועיות והאמינות שמשרה הגב הרפואי של הכללית, מסקר תדמית שביצענו לאחרונה באמצעות מכון מקצועיים.ל"כללית אסתטיקה" יתרון על פני הרשתות המובילות בשוק בתפיסת ה"מקצועיות", ה"מחיר" ובמיוחד ב"גב הרפואי".