פריגו יוצאת בקמפיין ל- R3 בהשקעה של 200 אלף שקל

חברת התרופות פריגו ישראל תעלה השבוע בקמפיין פרסום לליין המוצרים החדש של מותג הקונדומים מגרמניה R3. הקמפיין, שיעלה תחת הסלוגן New Look- New Feeling, יכלול קמפיין ברכבות ופעילות קד"מ באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה. הקמפיין יעלה למשך כחודשיים, בתקציב של 200 אלף שקל.



לדברי אינס צח-שלייפר, מנהלת מותג R3 בחברת פריגו ישראל: "מטרת המהלך היא להעלות את מודעות הצרכנים לליין המוצרים החדש של R3 ולהציג את השפה הויזואלית הייחודית שבה השתמשנו בעיצוב המוצרים. R3 הוא מותג ותיק והגיע הזמן לרענן אותו עם ליין מוצרים חדש ומעניין".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)