אוצר החייל יוצא במהלך שיווקי במסגרתו מעניק 5 שנים ללא עמלות וללא התחייבות

בנק אוצר החייל יוצא בקמפיין פרסום נרחב בהיקף של כ-4 מיליון שקל, תחת המסר "חמש שנים ללא עמלות וללא התחייבות" באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי. את הקמפיין מוביל השחקן והבדרן יעקב כהן שזהו הקמפיין הראשון בו הוא מכהן כפרזנטור. הקמפיין יעלה בטלוויזיה, עיתונות, אינטרנט, רדיו ופעילות קד"מ פנימית וחיצונית.


מדובר בקמפיין המציג את המהלך השיווקי החדש של אוצר החייל ובמסגרתו יעניק הבנק ללקוחות חדשים מקבלי משכורת, פטור לחמש שנים משלוש עמלות מרכזיות בעו"ש: פטור מעמלת פעולה על ידי פקיד, פטור מעמלת ערוץ ישיר ופטור מדמי ניהול מינימליים. בנוסף לכך, ייהנו המצטרפים מ- 5 הטבות בנקאיות אטרקטיביות. הפטור מהעמלות וההטבות יינתנו ללא התחייבות מצד הלקוח להתקשר עם הבנק לתקופה מוגדרת . לעומת זאת, הבנק מתחייב ללקוח להעניק פטור מלא מעמלות עו"ש מרכזיות לתקופה של 5 שנים.


מנכ"ל בנק אוצר החייל, ישראל טראו: "מדובר במהלך מהפכני בבנקאות הישראלית המעניק ללקוחות הצעה חדשנית והוגנת לניהול חשבון ללא עמלות עו"ש מרכזיות לתקופה ארוכה של 5 שנים".


משנה למנכ"ל, נועם קוטאי: "המהלך הינו פועל יוצא של הצלחת המבצעים הקודמים במסגרתם הצטרפו לבנק אוצר החייל אלפי לקוחות חדשים. המהלך ילווה בפעילות ענפה ב-47 סניפי הבנק ותוך פניה לקהלי יעד חדשים שיצטרפו ללמעלה מ- 250 הארגונים שלהם יש הסכם עם בנק אוצר החייל".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)