הבורר הפך לחנון: אלכס החנון יככב בקמפיין החדש של 9.000.000

ביטוח 9.000.000 ממשיכה להציע דרכים חדשות לעזוב את סוכן הביטוח באמצעות קמפיין הפרסום: 9.000.000 דרכים לעזוב את סוכן הביטוח ולחסוך מאות שקלים בביטוח. במסגרת הקמפיין מעלה החברה סדרה של סרטונים קומיים המראים דרכים וסיבות שונות להיפרד מסוכן הביטוח והפעם: אלכס, כוכב הריאליטי "היפה והחנון", מפתיע את סוכן הביטוח שלו ומודיע לו שהוא עוזב אותו, עובר ל-9 מיליון וחוסך מאות שקלים בביטוח לרכב.



סדרת הסרטונים הקומיים מדגישה את המסר: הכי פשוט לעזוב את הסוכן, לעבור לביטוח 9.000.000 ולחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב! כל סרטון מציג דרך אחרת ושונה לעזוב את סוכן הביטוח ולעבור לביטוח 9.000.000 .


הקמפיין באמצעות "אדלר חומסקי GREY” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)