ריקושט יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל עונת התרמילאות תחת הסיסמא "קרנבל בריקושט"

רשת "ריקושט" המתמחה בנופש, פנאי, טיולים וחיילים, התופסת כ – 65% משוק התרמילאים, נערכת לקראת העונה בקרנבל תרמילאות, במסגרתו היא יוצאת במגוון מבצעים על מגוון גדול מאוד של תרמילים וציוד מקצועי.



לדוגמא, הנחות של בין 50% – 30% ינתנו על תרמילים מקצועיים במותגים מובילים: TATONKA, VAUDE ,OSPREY , ,CERROTORRE , LOWE ALPINE ועוד מבצעים על נעלי מטיילים, שקי שינה, ביגוד מטיילים ועוד.



הקרנבל יגובה בקמפיין פרסום שכולל ג'ינגלים ברדיו ומודעות בעיתונות ארצית ומקומית ובאינטרנט בתקציב של כחצי מיליון ₪.



הקרנבל ילווה במערך הרצאות מוגבר למטיילים בסניפי הרשת, למגוון היעדים. הכניסה להרצאות חופשית והן מועברות ע"י מיטב המדריכים והמטיילים.



היקף שוק התרמילאים גדל מידי שנה והוא עומד על כ – 40,000 תרמילאים היוצאים בעיקר ליעדים במזרח הרחוק, בדרום אמריקה ובאוסטרליה וניו זילנד ומוערך בכ – 60 מיליון ₪.

אולי יעניין אותך

16790logo

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)