אסתי גינזבורג נבחרה להוביל את קמפיין רשת תכשיטי 'Miller'

אסתי גינזבורג נבחרה להוביל את קמפיין מותג תכשיטי היוקרה Miller לשנה הקרובה. עבור הקמפיין תקבל גינצבורג כ-80,000$ ובנוסף אוסף תכשיטים אותם תבחר בעצמה.



במסגרת הקמפיין תציג גינצבורג את קולקציות Miller וקולקציות המותגים הבינלאומיים הנמכרים בבלעדיות ברשת Miller.



אסתי גינזבורג 21, דוגמנית בינלאומית אשר דגמנה למגזין בגדי הים הנחשק "ספורטס אילוסטרייטד" ורגע לפני השקת גיליון 2011, שיחקה בסרט "Twelve" לצד קיפר סאתרלנד, 50 סנט וצ'ייס קרופורד, הוציאה סינגל מצליח ראשון כזמרת לצד חן אהרוני "נשימה" וסינגל ראשון שלה "דקות של אור", הובילה קמפיינים בינלאומיים ביניהם "קלרינס", "סמאשבוקס", "ברברי" והופיעה במגזינים "ווג", "ELLE", "קוסמופוליטן".



חיים מילר, מנכ"ל ובעלי רשת 'Miller' מוסר: "אסתי גינזבורג מייצגת בעינינו את ההצלחה הישראלית בעולם, זוהרת, בינלאומית ועם זאת ישראלית, אשר מגלמת את ערכי המותג, לפיכך נבחרה כפרזנטורית המושלמת לקמפיין מילר".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים