שירלי בוגנים נבחרה להוביל את קמפיין המותג הבינלאומי ZEKI לרשת בגדי הים של "גליק"

הדוגמנית שירלי בוגנים נבחרה להוביל את קמפיין מותג בגדי הים הבינלאומי ZEKI לרשת בגדי הים של "גליק" למשך עונה בעלות של 30,000 $ .



שירלי הצעידה אינספור קמפיינים ושערים בארץ ובחו"ל ואף זכתה בתואר "האישה היפה בישראל" אשר הפך אותה לאייקון יופי והצלחה. במהלך החמש עשרה האחרונות היא אחת הדוגמניות המובילות בארץ ונראה שהיא משתבחת עם הזמן.



חזי גליק מנכ"ל רשת "גליק" לבגדי ים: שירלי בוגנים משקפת את ערכי המותג הבינלאומי ZEKI. היא נשית, קלאסית, מעודנת ובעלת יופי ייחודי שתמיד רלוונטי. יופייה ונוכחותה מדגישים ומבליטים את אופי הקולקציות אותן היא לובשת. אנו שמחים על תחילת שיתוף הפעולה שלנו עם שירלי ומקבלים אותה בברכה למשפחת "גליק". אנו בטוחים ששיתוף הפעולה עם שירלי יתרמו להצלחת המותג.



על יצירת הקמפיין אחראי משרד הפרסום FREDERICK, את הקטלוג יצלם עידו לביא בלוקיישן ייחודי בנמל- תערוכת תאורה אומנותית הנקראת AQUA ומציגה יצירות תאורה בהשראת אלמוגים וים.



פרדריק בלסן: "הבחירה בשירלי בוגנים נעשתה לאחר בדיקה מקיפה וסקר שערכנו בקרב נשים בגילאי 25-40 המהוות את קהל היעד של המותג ZEKI וחושפות כי הנשים הללו מתחברות לשירלי ורואות בה מודל נשי נערץ המשדר יופי, קלאסיות ורוך לצד יוקרה וניחוח בינלאומי. השילוב של לוקיישן קסום, דוגמנית מהפנטת וקולקציה יוקרתית יוצרים קטלוג מרהיב וקמפיין יפיפה ונכון למותג כזה".


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)