רשת רהיטי דורון לילדים ולנוער נערכת לקראת חג הפסח, הרשת מעלה בימים אלה קמפיין פרסומי רחב היקף לקראת חג הפסח, בהיקף השקעה של כ-3 מיליון ₪. הקמפיין החדש יעלה תחת הסלוגן "רהיטי דורון לילד שלך ולילד שבך".
קמפיין הפרסום החדש יעלה ב24.2 באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן ויכלול קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים, קמפיין רדיו, קמפיין אינטרנט, מודעות בעיתונות ארצית וחלוקת קטלוג אביב 2011.
לדברי אסף טייכמן, סמנכ"ל תפעול של רשת רהיטי דורון:" הקמפיין החדש שיעלה לקראת חג הפסח תחת הסיסמא "רהיטי דורון לילד שלך ולילד שבך" הינו קמפיין המשך לשיחה של רהיטי דורון עם קהל הצרכנים. הקמפיין ממשיך ומחזק את המותג "רהיטי דורון" בקרב הצעירים. "רהיטי דורון" פונה לילדים ונוער כמותג נחשק, מעוצב, המדבר עם צעירים בשפתם, ובמחיר מתאים ואטרקטיבי לכל כיס.
בימים אלו לקראת חג הפסח, חדרים רבים מתחדשים ומחודשים, רהיטי דורון מציעה לאלו הבוחנים החלפת רהוט לרכוש חדר שלם ומעוצב במחיר אטרקטיבי ושווה לכל נפש".