משרד התקשורת משיק היום קמפיין להגברת מודעות הצרכנים לרפורמת המעבר בסלולר

משרד התקשורת משיק קמפיין לציבור בישראל שנועד ליידע אותו לגבי זכויותיו, בעקבות מהלכים צרכניים שקידם המשרד להגברת התחרות בשוק הסלולר, ולהסרת חסמי המעבר בין החברות הסלולריות.


הקמפיין יפורסם בערוצי הטלוויזיה, בתחנות הרדיו ובאתרי האינטרנט, בתקציב העומד על שלושה מיליון ₪.


מטרת הקמפיין הינה ליצור מודעות בקרב הציבור לזכויותיו החדשות, לאפשרות של מעבר חופשי למפעיל סלולארי אחר, עם המכשיר והמספר שלו, באותם תנאים והטבות (כמו של לקוח שרכש את המכשיר בחברה אליה עבר), ללא קנס (אלא, תשלום סמלי לכל היותר).


לצד זאת, הקמפיין מעודד הנעה לפעולה של ציבור הצרכנים, באמצעות הפנייה לאתר האינטרנט של המשרד ושימוש בו על ידי ציבור הצרכנים לבירור זכויותיהם על פי הרפורמה וכיו"ב לדרוש אותן אל מול חברות הסלולאר.


בין השאר, יוצגו בקמפיין טיפים לצרכנים בנושאים המדוברים, ייחשף באנר חדש שיוצב ב אתר האינטרנט של משרד התקשורת, שייוחד להסבר על המהלכים שנקט המשרד ומה הן זכויותיו של לקוח סלולארי מול חברות הסלולאר.


עם כניסתן של חברות סלולאריות נוספות – בעלות תשתית, וחברות וירטואליות – המהלכים הללו יהוו קטליזאטורים לקידום תחרות ערה יותר.


בין המהלכים שיתוארו בקמפיין: ניתוק זיקה- ביטול התלות בין מקור רכישת המכשיר הסלולרי ובין ההטבות שניתנות למנויים בגין צריכה של שירותי המפעיל הסלולרי; ביטול קנסות היציאה ללקוחות חברות הסלולר; חיוב החברות לשווק מכשירי סלולר פתוחים לכל כרטיס SIM וחיוב פתיחת נעילת SIM במכשירים קיימים, בחינם.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)