איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש תחת המסר: "מלאי של שתי חנויות בחנות אחת"

איקאה ישראל עולה לאוויר בקמפיין חדש תחת המסר: "מלאי של שתי חנויות בחנות אחת", ומציעה 20% הנחה על כל המוצרים למעט ארונות וחזיתות מטבח, משטחים, מוצרי חשמל ומזון בין התאריכים 3.3 עד ה- 13.3. היקף הקמפיין כ- 2 מיליון שקלים, והוא יעלה למשך 11 יום.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, כולל סרטון בערוצי הטלוויזיה, אינטרנט, עיתונות ארצית, רדיו ושילוט חוצות. כמו כן, תהיה פנייה ממוקדת ברדיו, בטלוויזיה ובאינטרנט למגזר הרוסי וכן בעיתונות של המגזר החרדי.



שימרית גל, סמנכ"ל השיווק של איקאה: "אנו שמחים לקיים פעילות שיווקית שכזו במהלכה יוכל קהל לקוחותינו ליהנות מהנחה משמעותית על מגוון המוצרים בשל עודף מלאי שנותר לנו מחנות נתניה שנשרפה לפני כשבועיים".

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)