חברת הביטוח 9.000.000 בחרה בשני כהן להוביל את השפה הפרסומית החדשה שלה

חברת הביטוח 9.000.000 ממשיכה להפתיע בשפה פרסומית חדשה והומוריסטית אותה תוביל כוכבת "ארץ נהדרת" – שני כהן.



במסגרת זו, תעלה החברה סדרה של סרטונים קומיים במרכזם עומדת מזכירתו הנאמנה והרגשנית של סוכן ביטוח, המפעילה מניפולציות רגשיות על הלקוחות ומפרטת מהן המותרות עליהן יצטרך סוכן הביטוח לוותר אם יעזבו ויפסיקו לממן אותו.


כהן תוביל סדרת סרטונים קומיים המראים ומדגישים את המסר הראשי: נמאס לכם לממן את סוכן הביטוח ? עיברו ל- 9.000.000 ותוכלו לחסוך כסף.


זהו הקמפיין הראשון שמעלה ביטוח 9.000.0000 באמצעות "גליקמן נטלר סמסונוב” והיקפו מוערך בכ- 350,000$.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)