חברת השירות הטלפוני telefan משיקה שירות חדשני בתחום הטלמרקטינג: שיחות פרסומיות אישיות

חברת השירות הטלפוני telefan משיקה את שירות הטלמרקטינג החדשני: שיחות פרסומיות אישיות. השירות, מבוסס תסריטי שיחה פרסומיים יבוצע על ידי נציגי החברה בשיחות חיות.


קוסטה רדו, מנכ"ל: "עם החמרת החקיקה בתחום הדיוור הישיר, זיהינו את הצורך המיידי של עסקים גדולים וקטנים אשר אבדו נפח בפרסום. כחברה העוסקת בתחום הטלמיטינג והטלמרקטינג, החלטנו לפתח את המוצר של שיחות פרסומיות אישיות עבור העסקים ולהרחיב את סל השירותים שלנו מעבר לתמיכה בניהול טלפוני, במטרה לסייע בפרסום ולהוות מרכיב משלים בתמהיל השיווק של עסקים גדולים וקטנים".


שירות שיחות פרסומיות אישיות מבוסס מחקר שוק מורכב אשר במהלכו מזהה חברת telefan את קהל היעד של המזמין ומנתחת אותו. בשלב השני, יוצרים מנהלי המוקד של חברת telefan תסריט שיחה ייחודי לעסק המזמין.


רדו מוסיף: "בדקנו היטב את צרכי השוק ודרישותיו בהתאם לתנאים החדשים. במהלך השבועות האחרונים בצענו שיחות שכאלה עבור לקוחות קיימים והגענו לתוצאות מספקות מאוד, הרבה מעבר לצפיות ולהערכות."


מחיר: השירות ניתן ב- 1.20 ₪ לדקת שיחה.

אולי יעניין אותך

ביחד בשבילך (1)
יחצ אמריקן אקספרס
מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

קרדיט: Safebooks
PHOTO-2025-12-04-10-56-41
שעת ה- Vibe Code _ באדיבות וויקס