בזק בינלאומי בקמפיין המשך לדמותו של ד"ר וובר בכיכובו של השחקן יובל שגב

שבועיים לאחר קמפיין ההשקה המוצלח של סדרת סרטי "ד"ר וובר" החדשנית שהגתה בזק בינלאומי, יוצאת החברה בשיתוף משרד הפרסום אדלר חומסקי וחברת הדיגיטל D-say בקמפיין חוצה מדיות נוסף בעלות כוללת של כ- 3 מיליון שקל.


מדובר כאמור בקמפיין המשך לסדרת ד"ר וובר, המיועדת להציג את האלטרנטיבה האבסורדית לרשת האינטרנט הנפרדת של החברה Private NGN, המיועדת לגלישה במהירויות גבוהות בלבד.


הסרט השני בסדרה מהווה נדבך נוסף ב"קרב" של ד"ר וובר בבזק בינלאומי וממשיך את קמפיין ההשקה המוצלח שהביא למעורבותם של כחצי מיליון גולשים בפעילות הקמפיין שארגנה החברה ברשת.


כזכור בקמפיין הקודם הציע ד"ר וובר "לשעמם" את האינטרנט ובכך להוריד את אטרקטיביות התכנים ואת מספר הגולשים ברשת. לאחר שהצעתו נדחתה על הסף, הוא הבטיח כי ינקום והקים את "המועצה לשעמום האינטרנט". בסרטון החדש, שיעלה ביום שבת הקרוב, מציע ד"ר וובר פתרון הזוי, לא פחות לשיפור חווית הגלישה, והוא להפסיק את השיתוף ברשת: don't share > פחות שיתוף > הביצועים של האינטרנט יהיו טובים יותר .


במסגרת המהלך יזמין ד"ר וובר את הגולשים להמשיך ולבקר באתר בכתובת www.drweber.co.il, שם הוא יציע לגולשים כלים חדשים שנועדו למנוע מהגולשים להמשיך ולשתף. בנוסף, בדומה לקמפיין הקודם שלווה במהלך פייסבוק חדשני במסגרתו קרא ד"ר וובר לגולשים לעשות לו Unlike ולנטוש את העמוד; לרגל הקמפיין החדש תעלה החברה באפליקציית פייסבוק ייעודית ומשעשעת הקוראת לגולשים להעלות ולדרג אילו תכנים השווים שיתוף וכאלו שאינם שווים שיתוף. Share or don't share"".


עטרה ליטבק שחם, סמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי: "בזק בינלאומי מציגה שוב את העוצמה והבידול התחרותי שלה תודות לרשת האינטרנט הנפרדת שהקימה Private NGN -לגולשים במהירויות גבוהות וזאת ביחס לחלופה האבסורדית של ד"ר וובר. גם במערכה הזו נותר לכולנו לחכות ולראות האם גם הפעם הטובים ינצחו".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים