רשת חנויות הרהיטים והאביזרים לילדים – עצמל'ה, בבעלותו וניהולו של אריאל תובל, עולה בימים אלו בקמפיין חדש. היקף ההשקעה במהלך עומד על כ – 500,000 ₪.
במרכז הקמפיין מוצגים מבצעי חודש אפריל, הנחות מיוחדות לקניית חדרי ילדים ואבזור משלים וכן אופציות התשלום האטרקטיביות לרוכשים. הקמפיין יעלה בשלטי חוצות, אוטובוסים ומודעות בעיתונות.
במהלך החודשים האחרונים עברה הרשת תהליך כולל ומקיף של מיתוג מחדש בכל האלמנטים הפרסומיים A.T.L), B.T.L , ו – P.O.S), על בסיס יעוד וערכי מותג חדשים שהוגדרו לרשת. התהליך, כלל שינויים ויזואליים וטקסטואליים, החל ממודעות הפרסום, שילוט החוצות, כרטיסי הביקור והשקת קטלוג חדש הכולל למעלה מ-70 מוצרים, וכלה בשדרוג חווית הקניה בנקודות המכירה על ידי מדים אחידים לעובדים ומוזיקה ייחודית ואחידה המושמעת בכל סניפי הרשת.