שלושה שבועות לפני חג השבועות חושפת חברת 'כפיר', יצרנית ה'פיצרלה' ו'הצהובה הטובה', את אסטרטגיית השיווק שלה על מנת להפוך את החג לחוויה של בריאות והנאה. בכדי לעמוד בביקוש הגדל כמדי שנה לקראת החג, מכפילה החברה את התפוקה ויוצאת בפעילויות שיווקיות, שיגובו בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-1.5 מיליון שקל.
גולת הכותרת של המהלך היא בשיווק המוצרים באריזות מוגדלות ב-20 אחוז – בלא כל תוספת במחיר – ובתיגבור המכירות באמצעות עשרות מקררים ממותגים שיוצבו בסניפים המובילים של רשתות השיווק המרכזיות, ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
המהלך ילווה בקמפיין פרסומי מבית ג. יפית שיעלה החל ביום ראשון (22 במאי) בערוצים המסחריים, תחת המסר "הצהובות הטובות של כפיר, בלי כל הכולסטרול". זהו גל שני של הקמפיין בהשתתפות ג. יפית, בהמשך לגל הראשון לפרסום ה'פיצרלה' שעימו יצאה החברה בחודש פברואר האחרון.
תקופת החג, הנחשבת לעונת השיא במכירות מוצרי חלב, מביאה בכל שנה לצמיחה משמעותית בהיקפי המכירות של כפיר בקרב שוחרי הבריאות והתזונה הנכונה. בחברה מדווחים כי בשנה שעברה גדלו המכירות בשבוע החג בכ-50 אחוז בהשוואה לשבוע רגיל, ובהנהלתה צופים כי הגידול יהיה בשיעור דומה גם השנה.
לדברי אבי פרנקנטל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של כפיר, "ישנן מספר נקודות זמן לאורך השנה בהן קופצות מכירות החברה בעשרות אחוזים, וחג השבועות בראשן. לפיכך, נערכנו כבכל שנה והכפלנו מראש את הייצור כדי לעמוד בהיקפי הביקוש. בישראל גדלה בכל שנה כמות האנשים שמצטרפים לטרנד העולמי של תזונה בריאה, במלחמה נגד גורם התמותה מספר אחת בעולם, הכולסטרול. אנחנו שמחים להיות הפיתרון האולטימטיבי והאיכותי עבורם".