כצט בקמפיין פרסומי לגלולת היום שאחרי

חברת כצט, הפעילה בתחום הפארמה בישראל, עולה בקמפיין פרסומי ל- Norlevo – הגלולה ליום המחרת אשר הושקה לאחרונה בישראל.



במסגרת הקמפיין יודגש הוותק של Norlevo – הגלולה "ליום המחרת" הנמכרת ברחבי העולם כבר שנים רבות למיליוני נשים מרוצות, כך שבמקרה חירום, גם נשים ישראליות יכולות לבחור Norlevo בדיוק כפי שבוחרות בה מיליוני נשים בעולם, כבר למעלה מ-10 שנים.



הקמפיין, בהיקף של כ- 1.5 מיליון ₪, יעלה באמצעות משרד הפרסום לעומק התודעה, בטלוויזיה ובאינטרנט ומלווה אותו הסיסמא: "נורלבו – הגלולה "ליום המחרת" שנמכרת בעולם".



בקמפיין משתתפות נשים מלאומים שונים המייצגות רק חלק קטן מהמדינות בהן נמכרת נורלבו וביניהן כמובן גם ישראל.




סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מיטל, מנהל לקוחות אסטרטגיים: אבי בוסקילה, פלנר: ליאור שביט, קופירייטר: רוית בכמן, ארט: לופיטה רוחס, במאי: יוני מרדכי, מפיקת משרד: גליה טרי, פוסט: פוסט אופיס, חברת הפקה: תפנית. מפיק: יורי בסן, יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)