במסיבת עיתנואים שנערכה היום, אמר אמר יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה: "מותג Miele איננו עוד מותג בענף מוצרי החשמל, אלא מותג פרימיום אמיתי וייחודי, היחיד בעל קו מוצרים ופעילות בכל קטגוריות המוצרים הלבנים ואף מעבר. במותג כזה אנו מחוייבים כל העת לחדש, להפתיע ולהיות שונים מאחרים. היום אנו משיקים מספר מהלכים משמעותיים אשר ימשיכו לתרום להתפתחותו והעצמתו של המותג Miele בארץ. כבר היום, לאחר תקופה קצרה של פעילוחדשה, מכירות המותג גבוהות ב – 15% מהתקופה המקבילה אשתקד וזאת בזמן שאולם התצוגה היה סגור לשיפוצים בחודשים האחרונים. בשלוש שנים הקרובות אנו נמשיך לפתח את המותג ואין לי ספק כי מכירות Miele יצמחו בשלוש שנים הקרובות באופן משמעותי".
מאיר סהר, סמנכ"ל ומנהל חטיבת הסחר אמר: "השינוי במותג Miele כולל 3 מהלכים מרכזיים: הקמת רשת חנויות Miele Gallery, מתחמי Miele Shop In Shop ובניית שלוש קולקציות מבודלות. בחרנו להקים את רשת Miele Gallery בשל הפוטנציאל הרחב שזיהינו בקרב קהל לקוחות בעלי יכולת הנמצא מחוץ לאזור המרכז. זוהי רשת החנויות הראשונה בארץ המתבססת על מותג אחד בלבד, ראוי לציין כי הדבר נובע מעוצמתו של המותג Miele ומגוון המוצרים הרחב. במהלך שנת 2011 נקים 3 חנויות: בהרצליה, חיפה וראשל"צ ובשנת 2012 אנו מתעתדים לפתוח שתי חנויות נוספות. כל חנות משתרעת על שטח של כ – 200 מ"ר.
כחלק מחיזוק תדמית המותג בחרו באלקטרה להקים מתחמי Shop In Shop אצל סוחרים פרטיים (חנויות פרטיות) ולא בחנויות המגה סטור ורשתות השיווק הגדולות, קונספט ה – Shop In Shop אינו "המצאה" של אלקטרה. אולם, בתחום החשמל, בו ההשקעה במיתוג נקודות המכירה נמוכה, תצוגת מותג Miele במתחמי Shop In Shop, תהיה חריגה בנוף. בשלב הראשון הקמנו 4 מתחמים: בחולון, חדרה, ראשל"צ ונהריה. עד סוף שנת 2011 נקים 4 מתחמים נוספים ובהמשך נקים מתחמים דומים בסניפי רשתות נבחרים.