לחייך במקום לחייג במוקד קמפיין DialmyName

חברת DialmyName, חלוצה עולמית בתחום חיוג שמות במכשירי סלולר, משיקה קמפיין טלוויזיה ראשון בהיקף של כ-4 מיליון ₪ לשירות חיוג השמות הארצי DialmyName שמושק בארץ ובעולם. הקמפיין כולל: תשדירי טלוויזיה בערוץ 2 (קשת) שיעלו לאוויר למשך כשלושה שבועות החל מה- 23 ביוני. בנוסף, למשך כחודשיים ימים יערך שת"פ ייחודי עם התוכנית "כוכב נולד" במשך כל העונה, וקמפיין חסויות ופרסום ב 13 תחנות הרדיו האזורי המובילות. הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום גיתם BBDO.



שירות DialmyName מבוסס על טכנולוגיה פורצת דרך שפותחה בישראל ומאפשרת לראשונה


חיוג שמות טבעי מכל טלפון סלולרי. השירות כבר פועל בישראל ונתמך על ידי סלקום, פלאפון ומירס וכן על ידי מפעילים ברחבי העולם. עוד טרם החל הקמפיין, כבר מתבצעים מדי שבוע עשרות אלפי חיוגים לשמות של עסקים וארגונים.



סיסמת הקמפיין- "תתחילו לחייך שמות במקום לחייג מספרים" נועדה להמחיש לקהל הרחב כי חיוג שמות הוא דרך קלה, ידידותית ויעילה שמאפשרת חיוג מיידי לאלפי עסקים ואנשים שכבר רשמו שמות חיוג. הסיסמה תומכת בלוגו השירות שסימולו הגראפי מזכיר חיוך.

אולי יעניין אותך

טיטי ועומר לקמפיין Be Pharm צילום מיכה לובטון
עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)