חברת כצט משיקה מהלך יוצא דופן ויוצאת לחיפוש פרזנטוריות למותג "פמינה" באמצעות פייסבוק ואתרי האינטרנט הפונים לציבור הנשים בישראל. במסגרת המהלך, המוערך ב- 1.5 מיליון ש"ח, מוזמנות נשות ישראל לשתף נשים אחרות ב"סודות הטיפוח" שלהן ובכך להעמיד עצמן כמועמדות לככב בקמפיין הפרסום של מותג פמינה.
המהלך והקמפיין שיעלה בעקבותיו באמצעות משרד הפרסום "ענבר-מרחב-שקד" דורש מהפרסומאים לעסוק בנושא שבדרך כלל נמצא מאחורי דלתיים סגורות, וזה אינו הקמפיין הראשון שמנסה להתמודד עם אתגר זה.
בשנות ה- 90' היו אלה הקונדומים עם הקמפיין ההיסטורי בו המורה שואל את הכיתה: "מצאתי את זה בחדר ההלבשה, למי זה שייך". כתשובה, כל התלמידים נעמדים ומודיעים בפומבי – אנו משתמשים.
דרך נוספת להוציא את הדברים מחדר ההלבשה, היא לפתח שפה חלופית נוחה יותר לטיפול בנושא. לדוגמא, קמפיין הסקפטיות שמלווה את תרופת הפרופסיה נגד התקרחות – שם מנסים להחליף את המילה התקרחות במילה "סקפטי". המותג האמריקאי הזה, גם הוא מכריז – אל תתביישו, ומשיק קמפיין אגרסיבי הוא מעודד את השימוש במילה ואגינה (מהבלוג קור היתוך למפגרים).
עיקר הפעילות השיווקית בקמפיין תתבצע בעמוד הפייסבוק שנפתח לפעילות "פמינה – הכניסה לנשים בלבד", וכיאה לפעילות במדיה החברתית, הנשים עצמן יוכלו להשפיע על בחירת הפרזנטוריות.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק והמכירות של כצט: "כמותג מוביל בתחומו, פמינה מחפשת נשים אמיתיות שיתרמו למיצוב המותג, המתאים לנשים בכל הגילאים, כמוצר טיפוח אישי, יומיומי. אנחנו מאמינים שהשימוש במדיה החברתית ובאינטרנט יאפשר לנו להגיע בדיוק לקהל הצרכניות שלנו ולמצוא ביניהן את המתאימות להוביל את הפרסום של פמינה בעתיד הקרוב".