מחקר: רוב תוכן הגולשים באתרי תיירות – חיובי

כ-60% מהתוכן שמעלים הגולשים באתרי התיירות המקוונים הנו חיובי. כ-28% מהתוכן אינו נוטה לכיוון חיובי או שלילי ו-12% מהתוכן נחשב לשלילי – כך עולה ממחקר חדש שפרסמה חברת REVIEWPRO הספרדית שבססה את מסקנותיה על 90 מיליון תגובות בעשר שפות.

האתר בדק את התכנים שהעלו הגולשים ב-65 אתרי התיירות המובילים בעולם, ביניהם TRIPADVISOR, אקספדיה ועוד, וגילה כי למרות שיש לגולשים צורך לגרום נזק לחברה מסוימת בעקבות חוויה שלילית, מרביתם נוטים להשתמש ברשת על מנת לחלוק חוויות חיוביות.


מסקנות המחקר התפרסמו על רקע התביעה המשפטית שהגישו ארגוני צרכנות ומלונאים בבריטניה שהאשימו את TRIPADVISOR בהטיית תוכן לשימוש מסחרי. TRIPADVISOR מיהרה לאמץ את מסקנות המחקר והיא צפויה להשתמש בהן בכתב ההגנה שתגיש לביהמ"ש.


פורסם באתר Educational Travel

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)