קטגורית בשמי הסלבס, היא קטגוריה טרנדית מתפתחת בתחום הבישום. בשנים האחרונות, חל ריבוי של השקות בשמי ידוענים, כמו: בריטני ספירס, ג'ניפר לופז, שרה ג'סיקה פארקר, פריס הילטון ועוד.
לדברי רון שרוני, בעלים ומנכ"ל קבוצת "כל פרפיום: "קטגוריית בשמי הסלבס, מהווה כיום כ- 12% משוק הבשמים העולמי ואנו צופים כי בשנתיים הקרובות יחול גידול נוסף של כ- 5%.
רשת "כל פרפיום" מייבאת בבלעדיות, קבוצת בשמי סלבס, הכוללת בשלב הראשון, את הבושם החדש של "ג'ניפר אניסטון" שחקנית וזוכת פרסי האוסקר והאמי , את הבושם של אווה לנגוריה הנקרא "אווה" ומעוצב בדמוי תווי גופה ואת בשמי המעצבים "פרי אליס" ו"פינגווין".
לרגל השקת הקטגוריה בארץ, יוצאת רשת "כל פרפיום" בפרסום אינטרנטי, קטלוג חדש למועדון הלקוחות, קמפיין פרסום ממוקד, לקהל הצעיר ברשתות החברתיות ונראות כולל בחנויות ברחבי הארץ.
מוסיף שרוני: "בשנים האחרונות, הולכת ומסתמנת מגמה טרנדית בולטת, הבאה לידי ביטוי בנאמנות למותגים אופנתיים של מפורסמים – בשמים מעוצבים עם ניחוחות ייחודיים, המאפשרים "ללבוש" מידי יום דמות אחרת ולהשתעשע עם הניחוח".
לדבריו: "בשנת 2011 חל גידול של למעלה מ- 15% במכירות האינטרנט, החנויות והמוקד הטלפוני, לעומת אשתקד".
הבושם הראשון שיושק בארץ, יהיה הבושם של אעייקון האופנה והשחקנית ג'ניפר אניסטון, כוכבת "חברים" שיצרה בושם פרחוני ורענן בדמותה, המשקף את אישיותה הפתוחה בניחוח של קיץ מבושם על החוף בקליפורניה.
שרוני אומר: "כמומחים לבישום, אנו מחוייבים להמשיך ולהביא לישראל, מותגי בישום אופנתיים מובילים בעולם, במחירים אטרקטיביים ואנו רואים בהתרחבות הקטגוריות, צורך אסטרטגי, שייתן מענה לביקוש השוק.
מסקרים שנערכו, עולה כי: שוק הבישום בישראל (נשים וגברים) מגלגל כ- 800 מליון ₪ בשנה.
כאשר 88% מצרכני הבישום בארץ הן נשים בגילאי 20-60, נערות בגילאי 12-20 ו- 77% הם גברים בגילאי 20-60 ונערים בגילאי 12-20.