אתרי הקופונים ממשיכים לחפש חדשנות

אתרי הקופונים ממשיכים לחפש את המאפיינים החדשים והמנצחים שימשיכו את מגמת ההצלחה שאפיינה את החלק הראשון של השנה.


אחד מהם, הוא אתר הדילים היומיים BUY2 שמשיק את שירות ה-"AFTER PARTY", במסגרתו תיפתח בסוף כל חודש האפשרות לרכוש שוברים נוספים מהעסקאות האהובות והפופולאריות ביותר שעלו במהלך החודש. הפתיחה המחודשת לדילים היא לזמן מוגבל בלבד, ומאפשרת הזדמנות חוזרת עבור גולשים שפספסו את הדיל או מעוניינים בשוברים נוספים.


אפי דהן, מנכ"ל BUY2, מסר: "מדובר בשירות חדשני וראשון מסוגו בענף שמאפשר לגולשים שלנו לחגוג על הדילים שהם אהבו במיוחד באותו חודש. השקנו אותו לאור בקשות של גולשים להזדמנות נוספת לרכוש את הדילים הכי מוצלחים שלנו. מבחינת בתי העסק, מדובר בהזדמנות להגדלת המכירות מבלי שנדרשת מהם כל השקעה נוספת. לכן, אין פלא כי השירות אומץ בשמחה רבה הן על ידי הגולשים שלנו והן על ידי בתי העסק שאנו עובדים עימם".


אתר הקופונים BUY2 מבית mako ו-netex, הושק בחודש נובמבר והפך לאתר המוביל בענף על פי מדדים חיצוניים. האתר הוא בעל התפוצה הרחבה ביותר של לקוחות ונחשפים אליו מידי יום מעל ל-2 מיליון גולשים.


אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)