רד בול הכריזה על פתיחת תחרות הקריאטיב האינטרנטית Red Bull Remake ותשקיע כמיליון ₪ במהלך. התחרות מזמינה את הגולשים לצלם ולערוך סרטון וידאו משלהם אשר מאניש את אחת מ – 33 הפרסומות המאוירות של המותג, אשר שודרו בישראל בעשור האחרון.
המהלך בשיתוף פעולה עם YouTube יכלול ערוץ YouTube ייעודי לפרויקט, כמו כן בעמוד הפייסבוק של רד בול ישראל תעלה אפליקציית סרטונים ויראלים .
משתתפי התחרות יתמודדו על 7 פרסים שונים; הסרט הטוב ביותר, השחקן והשחקנית הטובים ביותר, הבימאי הטוב ביותר, המשחק הטוב ביותר, התלבושות הטובות ביותר והסרט המצחיק ביותר.
זוכי התחרות יוכרזו באירוע "אוסקר" מיוחד בהנחיית השחקנית ליטל רוזנצוויג. צוות השופטים יורכב מאנשי מקצוע בתחום הבימוי והקולנוע, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל. פרס "הסרט הטוב ביותר" הינו עשרת אלפים שקלים והקרנה פרטית לקבוצה הזוכה וחבריהם (עד 60 איש). פרסי קטגורית המשנה: כל חברי הקבוצות הזוכות יקבלו moviecard לשישה סרטים ב"יס פלנט".
מרד בול נמסר : "יוטיוב" נבחר כפלטפורמה המובילה למהלך זה, היות ולערוץ רד בול ב"יוטיוב", עשרות מיליוני צפיות לסרטונים השונים והינו מהערוצים הנצפים ביותר בעולם ב"יוטיוב" ".