דוח הפרסום השנתי של גוגל ל- 2010 מעלה כי שיעור השימוש בפורמטים של מדיה עשירה, כגון וידאו, הוכפל בשנה האחרונה וכיום מהווה 18 אחוז מכלל הפרסום המוצג.
למרות עובדה זו, שיעור ההצלחה של פרסום ברשת – תגובות הגולשים לפרסום זה – המשיך לרשת.
הנתונים, אשר מתבססים על מערכת הפרסום דאבל קליק שנרכשה על ידי גוגל, מראים כי מודעות גדולות יותר מביאות לתגובה רבה יותר מהגולשים. לדוגמא, מודעות "חצי-עמוד" של 300X600 זכו לאחוזי ההקלקה הגבוהים ביותר מכל היחידות הפרסום האחרות.
בסה"כ אחוזי ההקלקה נותרו זהים במהלך השנים האחרונות, ועומדים על סביבות 0.9 אחוז. תחום הרכב זוכה לאחוזי הקלקה גבוהים יותר של 0.12 אחוזים, ולאחר מכן מותגים ומוצרי טכנולוגיה.
הנתונים הוצגו בבלוג של דאבל קליק
https://doubleclickadvertisers.blogspot.com/