קמפיין בהשקעה של מיליון שקלים מלווה את השקת סן בנדטו בבקבוק אישי

טמפו, משווקת מותג הפרימיום האיטלקי סן בנדטו עולה עם קמפיין חסות טלוויזיוני חדש לרגל השקת סן בנדטו מוגז עדין בבקבוק אישי.



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, תחת הסלוגן "סן בנדטו מים מינרלים מהאלפים מוגזים עדין גם בבקבוק אישי", הינו קמפיין חסויות אשר ישודר בערוצים 2 ו– 10 בהיקף כספי של כמיליון שקלים.



סן בנדטו מוגז עדין, הינו מוצר פרמיום, המציע שילוב בין מים מינרלים איכותיים ומוגזים, היוצרים טעם איכותי ומעודן, חווית פרמיום רכה ונעימה לחך, המוצע מעתה גם בבקבוקים אישיים.


אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)