קמפיין ראש השנה לשוקולד מרסי

ליימן שליסל, עולה בקמפיין תדמיתי לבונבוניירת שוקולד "מרסי". הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG, בערוצים 2, 10, 9, 24 ויימשך כ-שלושה שבועות עד לראש השנה.



הקמפיין, תחת הכותרת המלווה את מרסי לאורך השנים: "מרסי – דרך מתוקה לומר תודה" כולל שני סרטונים מסורתיים של מותג מרסי. בסרטון אחד מוצגת סיטואציה בה זוג אוהבים נפרדים בתחנת הרכבת– הגבר מגיש לאהובתו בונבוניירת מרסי ואמור לה "מרסי על מי שאת" ואילו בסרטון השני מוצגת סיטואציה בה סבתא תופרת לנכדה חולצה של קבוצת הכדורגל האהובה עליו וכאות תודה הנכד מגיש לה באהבה בונבוניירת מרסי ואומר לה "מרסי על מי שאת".


שני הסרטונים מציגים דרכים מתוקות לומר תודה ולהביע אהבה ומחברים בין בונבוניירות מרסי לחוויית האהבה, הנתינה וה"ביחד" אותה אנו מרגישים ומטפחים בתקופת החגים במיוחד.



קמפיין מרסי פונה בעיקר לקהל יעד משולב: זוגות אוהבים, צעירים, משפחות, אמהות



הקמפיין מטעם חברת "שטורק", יצרנית השוקולד, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכ- 3.5 מיליון שקל.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)