ליימן שליסל, עולה בקמפיין תדמיתי לבונבוניירת שוקולד "מרסי". הקמפיין יעלה בטלוויזיה באמצעות יורו ישראל מקבוצת Euro RSCG, בערוצים 2, 10, 9, 24 ויימשך כ-שלושה שבועות עד לראש השנה.
הקמפיין, תחת הכותרת המלווה את מרסי לאורך השנים: "מרסי – דרך מתוקה לומר תודה" כולל שני סרטונים מסורתיים של מותג מרסי. בסרטון אחד מוצגת סיטואציה בה זוג אוהבים נפרדים בתחנת הרכבת– הגבר מגיש לאהובתו בונבוניירת מרסי ואמור לה "מרסי על מי שאת" ואילו בסרטון השני מוצגת סיטואציה בה סבתא תופרת לנכדה חולצה של קבוצת הכדורגל האהובה עליו וכאות תודה הנכד מגיש לה באהבה בונבוניירת מרסי ואומר לה "מרסי על מי שאת".
שני הסרטונים מציגים דרכים מתוקות לומר תודה ולהביע אהבה ומחברים בין בונבוניירות מרסי לחוויית האהבה, הנתינה וה"ביחד" אותה אנו מרגישים ומטפחים בתקופת החגים במיוחד.
קמפיין מרסי פונה בעיקר לקהל יעד משולב: זוגות אוהבים, צעירים, משפחות, אמהות
הקמפיין מטעם חברת "שטורק", יצרנית השוקולד, הותאם לקהל הישראלי ולהקרנה מקומית והיקפו מוערך בכ- 3.5 מיליון שקל.