קמפיין הפרסום בהשקעה של מיליון שקל ₪, עולה באמצעות משרד הפרסום ברוקנר, נטע יער. הקמפיין תחת הסלוגן "לדיוק ולמראה מושלם כמו באיפור מקצועי", כולל תשדיר טלוויזיה ופרסום במגזינים.
במרכז הסרטון עומד עומר אסף, אומן האיפור ומפתח הפטנט (מדגם רשום) של המסקרה מסדרת אניגמה, אשר מדגים את פעולתה של המסקרה על הדוגמנית השוודית הבינלאומית, פיי, במעבדות היופי של קרליין. פיי, הובילה קמפיינים לחברות מובילות כגון H&M,ריפליי ועוד והופיעה על שערי מגזינים בינלאומיים כמו אל העולמי, מארי קלייר, גלאמור, ווג ועוד.