אחרי שתנובה החלה להיחשף להפסדים בעקבות חרם הצרכנים ובחרה לחתוך מחירים באופן קבוע כדי להחזיר את אמון הצרכנים, המתחרה שטראוס דובקת באסטרטגיית ההנחות ארוכות הטווח.
ציון בלס, מנכ"ל שטראוס ישראל : "בעקבות הפגישה הטובה והאמתית עם נציגי המחאה, חיפשנו דרך להביא תרומה נוספת למאמץ להורדת המחירים בנוסף להורדות המחירים שכבר בוצעו על ידי שטראוס. החלטנו לשמור על רמת המחירים הנמוכה הקיימת היום בעקבות מבצעי החג- גם אחרי החגים, ועד לסוף השנה".
"מעבר לכך, אנו לא סיימנו את מחויבותנו כלפי הצרכנים. נמשיך לעסוק בסוגיה זו גם בחודשים הקרובים ובשנים הבאות ונמשיך להפוך כל אבן בחברה בכדי למצוא פתרונות אפשריים, במטרה להקל על הצרכנים ולהתאים את ההצעות שלנו למציאות החדשה שנוצרה. תהליך כזה מחייב שינויים, התאמות בתהליכי העבודה והשקעות ארוכות טווח שאינן ניתנות לביצוע בטווח המידי", הוסיף בלס.