סופר-פארם משיקה קונספט מבצעים חדש תחת השם SUPER FIVE : חמישה מוצרים רבי מכר במחירים משתלמים אשר יתחלפו מדי שבוע ביום חמישי. מדובר במהלך שיווקי רב היקף בו משקיעה סופר-פארם שישה מיליון שקלים והוא כולל את מיתוג הסניפים ונקודות המכירה ופרסום באמצעי המדיה השונים במטרה לייצר שפת מבצעים חדשה ומבודלת לסופר-פארם.
עד היום פרסמה סופר-פארם אחת לשבועיים עלון מבצעים וכן הוסיפה לעתים מבצעים שבועיים (רשתות השיווק מפרסמות עלון מבצעים אחת לחודש). מעתה, בנוסף לעלון המבצעים, בכל שבוע יוצעו 5 מוצרים במחיר מיוחד ומוצר שישי נוסף יינתן בהנחה בלעדית ללקוחות מועדון לייף סטייל. המוצרים שבמבצע יוצעו ללא התניות פרט לחיתולים ומזון תינוקות.
מוצרי SUPER FIVE יוצגו בסניפים במתחם ממותג, ייחודי ובולט הכולל מסגרת אדומה ומוארת בכניסה לכל אחד מהסניפים ועליהם הלוגו של SUPER FIVE. מוצרים בעלי נפח גדול כמו חיתולים ניתן יהיה לאסוף מהמחלקות, אך יהיה שילוט מיוחד שיעדכן על המבצע.
דרור קציר, סמנכ"ל השיווק של סופר-פארם: "לקחנו את החמישייה הפותחת, נכס ותיק של סופר-פארם שמלווה את עלוני החברה והסניפים שנים רבות, יחד עם המבצעים השבועיים שתכיפותם בשנה האחרונה הלכה ועלתה ויצרנו רובד נוסף של ערך אמיתי ללקוחות. בנוסף, המוצר השישי הייעודי ללקוחות לייף סטייל נועד להעניק בידול ויתרון נוספים ללקוחות המועדון".
דני לוזון, סמנכ"ל הסחר של סופר-פארם: "הייחוד של סופר-פארם היה תמיד במגוון העצום של המבצעים שהיא מציעה ובתכיפות הגבוהה בה המבצעים מתחלפים. ה-SUPER FIVE יאפשר לנו להציג מדי שבוע ללקוחות שלנו מוצרים רבי מכר במחירים אטרקטיביים במיוחד ולשמר את ההובלה של סופר-פארם בנושא המבצעים".