סברי מרנן ורמזור זוכות לאחוזי צפיה גבוהים באינטרנט

במסגרת סקר TIMTM נובמבר 2011 נבדק השימוש באינטרנט כערוץ לצפייה נדחית של סדרות ותכניות טלוויזיה. מבדיקה זו עולה כי 52% מהגולשים בגילאי 13+ נוהגים לצפות בסדרות ותוכניות טלוויזיה שכבר שודרו בעבר באמצעות האינטרנט. כ- 70% מהצעירים בגילאי 13-29 צופים באינטרנט בתכני טלוויזיה. מחברת טלסקר נמסר כי לא ברורה עדיין השפעת חופשת החגים על שיעור זה.



הסדרות הנצפות ביותר בצפייה נדחית הן רמזור וסברי מרנן המחזיקות רייטינג גבוה גם במהלך העונה החיים זה לא הכל והחדשות נמצאים במרכז הרשימה אותה סוגרים שלוש, עספור, סרוגים וחברים.



מאקו הוא האתר המוביל בצפייה נדחית, 35% מהצופים בשידורים נדחים באמצעות האינטרנט, צופים בתוכניות באמצעות אתר מאקו. בפער ניכר מאחוריו נמצאים רשת, וואלה ונענה עם 7-9 אחוזי חשיפה. עם אלה עומדים בשורה אחת האתר הבינלאומי מגה וידאו ויוטיוב. הוט, YNET ו- YES סוגרים את הרשימה.



אתרים בירידה
מבין האתרים הכלליים נרשמה ירידה חודשית בחשיפה למספר אתרים, בהם אתרי הקניות זאפ ויד 2, ויחד איתם האינדקסים b144 ודפי זהב שמגיעים לשפל שנתי חדש (15.8% ו- 11.9% בהתאמה). פייסבוק לעומתם מגיעה לשיא חדש של 74% חשיפה מכלל הגולשים.



נתונים ראשונים שמפרסמת טלסקר על חשיפה לאתרים במהלך גלישה סלולרית מציגים תמונה הדומה מאוד להרגלי הגלישה באתרים רגילים.




אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)