פרסום במנועי חיפוש בניידים: יותר הקלקות – פחות ROI

מחקר של חברת השיווק באינטרנט Efficient Frontier צופה גידול של ההוצאה על פרסום לצד תוצאות חיפוש בסלולר עד לרמה של 22% מכלל הפרסום לצד תוצאות חיפוש, עד סוף שנת 2012. כיום הפרסום במנועי חיפוש באינטרנט הנייד עומדים על כ- 5% מסך ההוצאה.



מחשבי הטאבלט, אייפד ודומיו, מהווים מנוע צמיחה משמעותי לפרסום במכשירים ניידים. בשלושת החודשים האחרונים, הטאבלטים היו אחראים ל- 43% מההוצאות על פרסום נייד.



גוגל היא הפלטפורמה המובילה בתחום, כשהיא מייצרת 95% מכלל ההוצאה בארה"ב. תוצאה לא מפתיעה לאור העובדה שגוגל מהווה 95% מסך החיפושים באמריקה הצפונית.



בין תוצאות המחקר עולה כי:


אחוז ההקלקות על מודעות במשירים ניידים עומדות על 166% יותר מאשר במחשבים ניידים. לעומת זאת, ההחזר על ההשקעה (ROI) עומד על רק על 50% מזה שבמחשבים רגילים. עדיין, מדובר בשיפור משמעותי מ- 10% עליו עמד ה- ROI בהשוואה למחשבים רגילים.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)