יקבי רמת הגולן משיק את מועדון הצעירים "הקפסולה" בהשקעה של חצי מיליון ₪. מטרת המועדון לחשוף ולהטמיע בקרב צעירים בגילאי 27-40 את תרבות היין האיכותי. במסגרת המועדון יתקיימו אירועים ופעילויות שונות ומגוונות, החל מסדנאות יין בנושאים שונים, דרך אירועי טעימה וחוויות המשלבות בין יין ואוכל טוב במסעדות שונות ברחבי הארץ.
הנרשמים למועדון יקבלו כרטיס חבר המקנה הטבות והנחות בחנויות יין ובמסעדות שונות ברחבי הארץ. כמו כן, יתקיימו פעילויות בלעדיות לחברי המועדון דוגמת סדנאות יין, אירועי תרבות ומוזיקה, הרצאות שיועברו על ידי מרצים אורחים מתחום היין וסיורים מקצועיים. ההצטרפות מתבצעת באמצעות גלויות הרשמה באירועים וכן בדף "הקפסולה" בפייסבוק.
מהלך זה מתווסף לשורה של פעילויות למען קידום תרבות היין בישראל אותן מוביל היקב: החל מבית הספר לניהול תחום היין "ווייטרס" בשיתוף חברת "זמן אמיתי" המיועד לקהל המקצועי, דרך השותפות בתכנית המסעדנות החדשה מיוזמתה של עירית שנקר, במסגרת בית הספר ללימודים גבוהים "שנקר" וכלה במועדון היין הוותיק ביותר בארץ "בציר טוב", שנוסד ב-1992 ומונה מעל 4000 חברים.
המועדון יושק במסיבה ברסטו-בר התל אביבי הנחשב "לה לה לנד", שבבעלות אורי שטרק וירון פרי חדש. במהלכה תופיע להקת ה"רד בנד" שתארח את אפרת גוש בערב שכולו הרבה יין טוב ומוסיקה.
שוק היין הישראלי מגלגל כ- 850 מיליון ₪ בשנה. השוק נמצא בצמיחה מתמדת ובשנת 2010 חל גידול של כ-10% בתחום לעומת השנה הקודמת. צרכן היין הישראלי שותה בממוצע כ-2 כוסות יין בשבוע.