טוויטר מתעדכנת – בדרך למיינסטרים ?

טוויטר עלתה בעיצוב חדש שנועד למשוך משתמשים חדשים. השירות שעד עתה דרש ממשתמשים הבנה של ממשקי משתמש מורכבים יותר מאשר אצל המתחרה – עושה מאמצים רבים להקל על הציבור הרחב להבין כיצד הדברים עובדים. העמוד הראשי של טוויטר מסביר בצורה טובה למשתמשים כיצד הדברים עובדים ומהם סמלוני ה- @ וה- # שנועדו לתיוג משתמשים ותחומי עניין, וגם ההצגה של זרם ההודעות מותאם בצורה אישית יותר למשתמש – לפי מיקום ונושאים. זרם ההודעות גם ישרשר זרם של הודעות במקום אחד – כפי שקיים בפייסבוק.


בנוסף, טוויטר מבצעת בידול של דפים עסקיים מדפי משתמשים פרטיים – כנראה במטרה לקרוץ יותר מתמיד לעסקים – שם נמצא הכסף.


השדרוג הנוכחי מצטרף למספר שדרוגים נוספים שטוויטר ביצעה לאחרונה, ביניהם שילוב כלי להעלאת תמונות וגלריית תמונות עבור כל משתמש.


לפי נתוני מכון PEW האמריקאי, רק 13% מהגולשים עושים שימוש בטוויטר, בהשוואה ל -50% אצל פייסבוק המתחרה. בישראל ההפרש גדול בהרבה, וטוויטר נחשבת לכלי לחובבי טכנולוגיה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

JACK KUBA מחיר 2124 ש_ח צילום עירד נצר (3)
המהלך החדש של אמפמ עמותת אימוץ קרטונים צילום יחצ
Image3 (1)