טוויטר מתעדכנת – בדרך למיינסטרים ?

טוויטר עלתה בעיצוב חדש שנועד למשוך משתמשים חדשים. השירות שעד עתה דרש ממשתמשים הבנה של ממשקי משתמש מורכבים יותר מאשר אצל המתחרה – עושה מאמצים רבים להקל על הציבור הרחב להבין כיצד הדברים עובדים. העמוד הראשי של טוויטר מסביר בצורה טובה למשתמשים כיצד הדברים עובדים ומהם סמלוני ה- @ וה- # שנועדו לתיוג משתמשים ותחומי עניין, וגם ההצגה של זרם ההודעות מותאם בצורה אישית יותר למשתמש – לפי מיקום ונושאים. זרם ההודעות גם ישרשר זרם של הודעות במקום אחד – כפי שקיים בפייסבוק.


בנוסף, טוויטר מבצעת בידול של דפים עסקיים מדפי משתמשים פרטיים – כנראה במטרה לקרוץ יותר מתמיד לעסקים – שם נמצא הכסף.


השדרוג הנוכחי מצטרף למספר שדרוגים נוספים שטוויטר ביצעה לאחרונה, ביניהם שילוב כלי להעלאת תמונות וגלריית תמונות עבור כל משתמש.


לפי נתוני מכון PEW האמריקאי, רק 13% מהגולשים עושים שימוש בטוויטר, בהשוואה ל -50% אצל פייסבוק המתחרה. בישראל ההפרש גדול בהרבה, וטוויטר נחשבת לכלי לחובבי טכנולוגיה.

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)