המשביר לצרכן משיק כרטיס אשראי בשיתוף חברת כאל. בשוק רווי כרטיסי אשראי מועדוניים, בו ממוצע החברים במועדוני לקוחות באמצעות כרטיסי האשראי עומד על 1.2, המשביר תמנף את נאמנות הלקוחות המחזיקים בכרטיס המועדון הרגיל ("פלסטיק), ותספק הטבות נוספות כגון 3% הנחה על רכישות בכל קבוצת הרשתות החברות במועדון.
כיום חברים במועדון 365 רשתות המשביר לצרכן, ניו-פארם, אופיס דיפו, קשרי תעופה וסיבוס, כשבמהלך השנה האחרונה הצטרפו לקבוצה החברות – סונול סו-גוד, אייס, אוטו דיפו וצומת ספרים. נתון זה מאפשר למועדון לתקשר עם מאות אלפי לקוחות מדי יום בכ- 480 סניפים ובכ- 2,000 קופות מכירה בהן נוצר קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות. ברבעון האחרון של 2012, המועדון יחזק שצורה משמעותית את ההצעה הכוללת שלו, עם הכניסה של רשת הסופרמרקטים החדשה COST365.
כרטיס האשראי יאפשר למשביר לצרכן להיכנס לעולמות חדשים של מוצרי אשראי, בהם ביטוחים, הלוואות, סלולר ומכירת מוצרים יקרים – כגון מכוניות. לאחרונה ביצעה רשת המשביר מבצע מכירת מכוניות במסגרתו נמכרו כ- 250 מכוניות בחודש אחד.
על פי נתוני קלאב 365 52% הם, בעלי ותק של 6 שנים ויותר. ממוצע ביקורים 21 פעמים בשנה בסניפי הרשתות הקמעונאיות המובילות בארץ, הנמנות עם חברות הקואליציה .