מכשירי החשמל בלרס בקמפיין פסח

קבוצת ח.י משווקת מותג מוצרי החשמל Bellers יוצאת בקמפיין לקראת חג הפסח לסדרת התנורים של המותג בתקציב כולל של כחצי מיליון ₪. זהו הקמפיין הראשון בו משיקה החברה את הקונספט השיווקי של המותג תחת הסיסמא " Bellers – אל תסכימו לשלם יותר". הקמפיין ייצא במקביל למגזר החילוני ולמגזר הדתי החל מה- 16/3.



הקמפיין מציג מבצע על סדרות התנורים הבנויים והמשולבים של המותג, במסגרתו כל הקונה תנור שבמבצע, במחיר האטרקטיבי המוצג, יקבל טוסטר אובן בלרס מתנה.



האסטרטגיה שמאחורי הסלוגן "אל תסכימו לשלם יותר" משקפת את השילוב בין איכות המוצרים לבין מחיר נמוך יחסית, המשקף את המותג בלרס שמשווק בישראל כ 48 שנה. על מנת לבסס ולחזק את האמירה מציגה בלרס במודעות הפרסום השוואה למותגים המובילים המוכיחה שתכונות התנורים של בלרס עולות על תכונות תנורי המתחרים שנמכרים במחירים גבוהים יותר.



יעל רוט מנהלת שיווק קבוצת ח.י "אנו מאמינים, כי במיוחד בתקופה זו בה הצרכנים חכמים יותר, בודקים יותר. מותג כמו בלרס המציע את מקסימום התועלת לעלות הנמוכה יחסית, יכול לתת מענה צרכני נבון. ולכן לתפוס נתחי שוק עיקריים בקרב צרכני מוצרי החשמל".



קרדיטים:


משרד הפרסום: שמעוני פינקלשטיין ברקי


סמנכ"ל קריאייטיב: קובי ברקי


סמנכ"ל אסטרטגיה ולקוחות: אסתי תשובה


מנהל קריאייטיב: אורי גנות


קופירייטינג: איתן גלס


מנהלת לקוחות: יוספה גלנטי


סופרוויזרית: שני מרינברג


תקציבאית: דנה רצ'קובסקי


פלנר אסטרטגיה: איל קורזן


מנהלת מחלקת מדיה: שרית חדד

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)