הוניגמן יוצאת בקמפיין חושני אך משפחתי

רשת 'הוניגמן' עלתה ביום ראשון בקמפיין טלביזיה, שילוט חוצות ועיתונות. את הקמפיין, אשר עלה באמצעות משרד הפרסום "DAVID", מובילה סיטואציה חושנית בין גבר לאישה, אשר מתחילה בפלרטוט עדין ומסתיימת בתשוקה עזה במעלית הבניין. רק כשהזוג יוצא מהמעלית ונכנס לבית, אנו מגלים כי הם זוג נשוי עם ילדים אשר עצרו לרגע את מירוץ החיים והחליטו לרענן את השגרה. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-3 מיליון ₪


מיכה רונן, מנכ"ל רשת 'הוניגמן': " עם השינויים שחלו בעולם האופנה בישראל, והצורך הגובר בבידול ובמיתוג ברור, חד ואטרקטיבי, פונה 'הוניגמן' לטריטוריה מיצובית חדשה: בני זוג, הקשר ביניהם והדרך שלהם לשמור על הרומנטיקה ועל האינטימיות בתוך התובענות הגדולה שהחיים המודרניים דורשים מהם. הצורך להיות הורים מושלמים, בעלי קריירה מצליחה ולשאת בתפקידים רבים, פעמים רבות שוחקים את ההתרגשות שכל כך חיונית לקשר זוגי מצליח. 'הוניגמן' נכנסת בדיוק ברווח הזה בין הגבר לאישה ונותנת מענה בקולציה עשירה, מגוונת, אופנתית ואיכותית, אשר תגרום לכל אחד מבני הזוג להרגיש נחשק…".



אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)