רשת האופנה TNT יוצאת במהלך פרסומי לחיזוק מיצובה כמותג אלטרנטיבי צעיר ומעמדה כרשת האופנה המובילה לצעירים ולבני נוער, עם קמפיין תחת המסר: Tel Aviv is Old
"כבר בעונה שעברה, יצאנו בקמפיין is old 25 שהבהיר בצורה הומוריסטית, צינית, בועטת ובלתי נשכחת מי אנחנו ומי קהל היעד שלנו: TNT הוא מותג האופנה של כל מי שהוא young, בין אם בגיל ובין אם בהרגשה ובסגנון החיים. העונה, אנחנו ממשיכים עם אותו כיוון קונספטואלי, אבל לוקחים אותו למקום חדש, מפתיע ומלא ביטחון עצמי", לדברי מיכה רונן, מנכ"ל קבוצת הוניגמן / TNT.
הקמפיין בסכום השקעה כולל של כ-2 מיליון ₪, יעלה בטלוויזיה באמצעות משרד הפרסום .David
סרטון הקמפיין מציג חבורת צעירים הנמצאים בטבע, מוקפים בדשא ירוק ויפיפה, כשלפתע משהו מושך את תשומת ליבם. הם מתחילים ללכת לעבר האופק ואז הצופה מגלה כי מולם ניצבת בועה ענקית – ובתוכה העיר תל אביב. אחד הצעירים מושיט את אצבעו, ומפוצץ את הבועה. העיר נעלמת והצעירים נשארים, שמחים בטבע הירוק תחת הכותרת TEL AVIV IS OLD ולאחריה שמות של מגוון ערים מלבד תל אביב ברחבי ישראל, תחת המסר של אהבת הערים הללו.