קליקטראקס, החברה המובילה בניתוח אתרי אינטרנט וסטטיסטיקה לאתרים, מכריזה היום על גרסה 6 של הכלי לניתוח תנועה באתרי אינטרנט. החברה זכתה בפרס "כלי הניתוח הטוב ביותר" של מגזין ClicZ שלוש שנים ברציפות.
"קליקטראקס 6 הופך לכלי "חובה" למשווקים, מפתחי אתרים וצרכני ניתוח תנועה אחרים כגון עיתוני אינטרנט, פורטלים וקניונים וירטואליים" אומר ג'ון מרשל, מנכ"ל ומייסד קליקטראקס.
"היכולת לנתח התנהגות בהווה מול העבר, בתוך ממשק ויזואלי וידידותי מאפשר לחברות בינוניות וגדולות לנתח את התנהגות המשתמשים ולקבל תובנות שיווקיות המתורגמות לחסכון בעלויות השיווק ולהגדלת ההכנסות".
במקום לנחש את יחסי ההמרה ומדדי אפקטיביות אחרים לקמפיינים אינטרנטיים, קליקטראקס מאפשר לצוותי השיווק, המדיה והקריאטיב לראות באופן ויזואלי מה המשתמשים עושים באתר ואת האינטראקציה שלהם עם כל אלמנט בדף האינטרנט.
לדברי אופיר כהן, מנכ"ל קומפיוקול שיווק באינטרנט, נציגת קליקטראקס בישראל: "קליקטראקס אוספת את אותו מידע שכלים אחרים אוספים, אך היא מציגה את הניתוח למשתמש בצורה שונה, אינטואיטיבית וקלילה – שניתן להפיק ממנה מסקנות אופרטיביות".
תכונות חדשות בגרסה 6:
ארכיון: שמירה אתר האינטרנט מתאריכים מסוימים וניתוח עתידי. הטכנולוגיה של קליקטראקס מכווצת את הארכיון עד פי 10 מכל אפשרות אחרת.
השוואות זמן: השוואה של שתי תקופות מקבילות במסך אחד! צפו באתר שלכם לפני ואחרי שדרוגים, קמפיינים, שינוי עיצוב ותוכן ועוד!
השוואת A/B: השוו שתי גרסאות של דף הבית (לדוגמה) באופן סימולטאני ובחרו באפשרות שמשפיעה טוב יותר על המשתמשים.
תעלות ניווט: הגדירו מסלולי ניווט, עד לתהליך פניה או רכישה ואתרו נקודות רגישות בהן משתמשים נוטשים את האתר או נוטים לבצע פעולה.
הצגת פרמטרים ונתוני עוגיות: הציגו באופן ויזואלי ומהיר נתונים שנשמרו בעוגיות ובפרמטרים
גרסה 6 תושק ב- 12 באוקטובר ותכסה את מגוון מוצרי החברה.
אתר קליקטראקס בעברית:
קומפיוקול שיווק באינטרנט נוסדה בשנת 1999 והיא המובילה בשיווק בינלאומי מבוסס מנועי חיפוש באינטרנט. החברה מייצגת בלעדית את חברה קליקטראקס בישראל מאז 2004.