ספרייט עולה עם מדיית פרסום אינטראקטיבית חדשה שתיחשף בסינמה סיטי

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל) יוצאת במהלך ייחודי וחדשני למותג ספרייט ומשיקה לראשונה בארץ ובעולם מדיית פרסום אינטראקטיבית חדשה.



במסגרת המהלך עולה ספרייט לראשונה בקמפיין יחודי, באמצעות חברת אייקליק הישראלית ובהשקעה של כ-150,000₪.


הקמפיין החדש והייחודי של ספרייט הינו המשך ישיר למסע הפרסום בטלוויזיה (פרסומת הבריכה של ספרייט), כאשר המבקרים בסינימה סיטי יוכלו לראות את הלוגו של ספרייט The Sprite Way)‏) צף על מי בריכה וירטואלית. בזמן שהמבקרים הולכים על גבי הבריכה צפים בקבוקים של ספרייט על גבי המים במשך מספר שניות עד שהם שוקעים בחזרה.


המדיה החדשה מבוססת על מערכת המאפשרת אינטראקציה עם הצופה ולראשונה הופכת אותו לחלק מן הפרסומת. המערכת מקרינה תוכן על גבי שטח של כ-14 מ"ר וברגע שהצופה מהלך על התמונה, מגיבה המערכת ומשנה את התמונה תוך הפעלת אלמנטים שונים על גביה.


יפית כהן דמרי, מנהלת מותג ספרייט: "החדשנות של הפרסום האינטראקטיבי עולה בקנה אחד עם אסטרטגית המותג של ספרייט, תוך העברת והדגשת המסר שלנו פריצת דרך מרעננת. אנחנו מאמינים שפרסום באמצעות הטכנולוגיה החדשה תעצים את המודעות למותג ותגביר את החוויה".


חברת אייקליק מפתחת ומשווקת מערכות אינטראקטיביות לשימוש מפרסמים בקניונים, רבי מכר, שטחים ציבוריים ואירועים. www.eyeclick.co.il

אולי יעניין אותך

__יעל שלביה לזר פור יו צילום מור סטודיו (2) - עותק
עיצוב ללא שם - 2025-01-19T131059
שיווק מפה לאוזן
טלי פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)