מרכז "ארנה" מחמם מנועים ומתכונן לקראת תשעת ימי חופשת סוכות. 150,000$ יושקעו בסדרת מופעים המיועדים לילדים ולכל המשפחה שיועלו במרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצליה מדי יום. במהלך חול המועד יופיעו בארנה כוכבי ערוץ הילדים ג'טיקס, אורנה ומשה דץ, מוטי רז, הצגת הילדים הופה הופה טרללה ועוד.
מרכז ארנה מגבה את פעילויות הילדים המתוכננות לחג במהלך שיווקי ומעלה סרטון פרסומת בערוץ 2. הקמפיין, יעלה ביום שלישי, 18.10.05 למשך 3 ימים ממוקדים בלבד באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר–חומסקי–ורשבסקי. קמפיין הפוסט האינפורמטיבי יציג את הימים והשעות של המופעים המיוחדים.
מיכל בשור, מנהל שיווק מרכז ארנה: "התפיסה השיווקית המובילה אותנו היא שארנה הוא מרכז קניות ובילוי, בשונה מהקניונים בישראל. משום כך אנו משקיעים בפעילויות בידור ופנאי המעניקות חוויה מושלמת לעשרות אלפי המבקרים בארנה מדי יום. מרכז ארנה הוא כבר שם נרדף לסגנון חיים, אשר מאגד תחתיו חנויות ומותגי יוקרה, שדרת מסעדות הצופה לנוף המרינה של הרצלייה ואפילו מגזין אופנה חדש שהושק לקראת ראש השנה".