ארומה ישראל יוצאת בקמפיין לגלידות

ארומה ישראל משיקה את תפריט הגלידות הקיצי ויוצאת בקמפיין רחב לקידום הגלידה של ארומה והתוספות החדשות.


לדברי יאיר מרינוב, סמנכ״ל השיווק בארומה ישראל:


״הקמפיין לקידום הגלידה של ארומה והתוספות החדשות, יושק בעלות של כמיליון שקל, ויכלול חסויות בערוץ 2, בערוץ הספורט בזמן שידורי היורו, קמפיין במגזר הערבי, קמפיין דיגיטלי וכן קידום משלים ברשתות חברתיות ובעיתונות המודפסת. במסגרת הקמפיין הדיגיטלי יוכלו הגולשים לחלק גלידות במתנה לחברים ואנו בטוחים שכל אחד ואחת ימצא את הגלידה עם התוספת האהובה עליו, לקראת הקיץ הישראלי המתקרב. עד כה קיבלנו תגובות מדהימות מקהל לקוחותינו בסניפים״.

אולי יעניין אותך

עדי אשכנזי ודדי דדון. צילום אלון שפרנסקי
Altman x Gali_Srutonim
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

סכיזופרניה
אורט דן גורמה משיק קורס ייחודי להכנת עוגות לימי הולדת בהובלת הקונדיטורית ליבנת גוטליב צילום באדיבות ליבנת גוטליב (1)
מימין יריב ארדון טופז הורביץ רוני רוטמן ויונתן ישי צילום אסף לוי (8)