רשת ההנעלה גלי , מקבוצת בריל, גייסה לשורותיה את הכוכבים: הזמרת גלי עטרי , המעצבת גלית לוי, וכן את הספורטאים: השייט האולימפי, זוכה מדליית הזהב, גל פרידמן והשחקן גל לב, שישמשו כפרזנטורים החדשים של המותג, עבור עונת סתיו- חורף 2012/13.
לאחר קמפיין ריאליטי מוצלח, שלקח חלק בשנתיים האחרונות, בו השתתפו עשרות ישראלים העונים לשם גלי, בניהם : גברים, נשים, בני נוער וילדים מרחבי הארץ, אשר כיכבו בקמפיין "גלי של גלי". במסגרת הצלחת הקמפיין החליטה הרשת לעשות קפיצת מדרגה לרגל קמפיין סתיו-חורף, ולבחור אייקונים מתחומי המוזיקה, העיצוב, האופנה, המשחק והספורט, המסמלים ישראליות שורשית, כל אחד בדרכו: שגם עונים לשם גלי.
הקמפיין בכיכובם של גלי עטרי, גלית לוי, גל פרידמן וגל לב יעלה לקראת השקת הקולקציה החדשה לסתיו-חורף 2012/3, במהלך חודש ספטמבר 2012 . הקמפיין נאמד בהשקעה כל כ – 7 מיליון ₪, יכלול תשדירים בטלוויזיה: ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24, עיתונות ארצית, מגאזינים, קטלוג משותף, פעילות ברשת החברתית ושלטים בנקודות המכירה.
יהודה אלבז , מבעלי קבוצת בריל, המפעילה בישראל את רשת גלי, מסר : " לאחר קמפיין מוצלח מאוד שנערך כשנתיים, במסגרתו בחרנו את "הגלי של גלי" מבין אנשים אמיתיים , שייצגו את הישראליות השורשית אנו ממשיכים באותו הקו . כעת ניצור באזז רחב באמצעות פריזנטורים מובילים מתחומים שונים, המייצגים הצלחה ומעוררים אהדה בקרב הקהל הישראלי".
לדבריו: " רשת גלי מחזיקה מגוון רחב של מותגים , המייצגים סגנונות שונים ביניהם: קאטרפילר, האש פאפיס, הארלי דיוידסון ועוד, לכן שמנו דגש על בחירת מגוון פריזנטורים בגילאים שונים, מתחומים שונים , שיוכלו להתאים כל אחד לאופי ולסגנון השונה של המותגים ."
עוד הוסיף אלבז ואמר: "הפריזנטורים שבחרנו מייצגים את ישראל השורשית והטובה , ערכים העולים בקנה אחד עם ערכי רשת גלי , שמזוהה כרשת משפחתית, שמזה עשורים רבים מצליחה להוביל בישראל את שוק הנעליים לכל המשפחה ובמחירים שווים לכל נפש".